Dr Schwyzer Egge

aliel

Active member
Registriert
27. Aug. 2008
Beiträge
1.734
Sali zämä

I weiss nid, ob Ihr au zwüschä durä Luscht hend emol sich in üserer Sproch uus'ztuschä?
I chönnt mir vorschtellä, dass diä "anderä" au Froid hettet üsi Sprachä z'läsä..

Wär macht mit?

En Gruess id Rundi

Aliel:)

und hier was zu unserer Sprache:

http://youtu.be/dzyDjl_poYw
 
Zuletzt bearbeitet:
Sali zäme

Jetzt bin i emol gschpannt, ob öpper öppis schriibt.. arunalu: i han nüt vo Dir gfundä usser äs mail.
Ich hätt Luscht uf en schönä Witz.. wär weiss einä z'verzellä?

En Gruess in d'Rundi und händ än guetä Sunntig mitenand

Aliel :wink:
 
Aliel, mit emne Witz chani nid diene....aber min Enkel hät emal gseit...wäni 18äni bin zieni us aber s'Mami nimi mit....

LG Premasiri
 
Dä find i denn schnusig und mir händ härzlich glachet..
En Gruess us Batti und i überleg mir de nöchscht
Aliel
 
Hallo Aliel,

ja,auch ich habe Spaß an eurer Sprache und lerne gerne etwas dazu.Mit dem klar gesprochenen Wort "Stein"wäre folgendes nicht passiert... :)

Ein italienischer und ein schweizer Bauarbeiter treffen sich auf der Baustelle. Der Italiener sagt: "Come stai?"
Sagt der Schweizer: "Danke, mir geht's gut!"
Und dann fällt ihm ein Ziegel auf den Kopf!
Nach einer halben Stunde kommt der Schweizer wieder zu sich und fragt den Italiener: "Warum hast du mich nicht gewarnt?"
Sagt der Italiener: "Hab i ja gesagt: Comme Stei!"


En Gruess duri(rüber!)
EAS
 
Hallo zäme. be au debii :) Hihi dä mit em "comme stai" isch au eine vo mine lieblingswitz. Und sogar eine vo de wenige, woni mer merke chan ;)

D'Sprüch vo mine chind chani mer amigs besser merke. Zum Biispiel wo de chlii einisch gseit het "d'Sanitanz chonnt"
jo klar, Sanität und Ambulanz zäme git??? hihihi

Paula chönntsch übrigens en Handel uftueh mit dine Büecher, hät scho x-Interessänte wo si au wetted läse aber ha gseit, heig si au nume uusglehnt.

en liebe gruess (au speziell uf Batti) und guete Wochestart
 
guet EAS.. das händ mir halt dervo mit üserer Mehrsprachigkait.. äs chaibä züügs...aber äs heisst "überä" nid duri..hihi

En Graz Aliel

He papagallo: so schön bisch au derbii und dä vo Dim Chlinä isch au guet...
 
Zuletzt bearbeitet:
Hütt hett min härzallerliebschtä wieder en schönä gheia la:
"I bin en guetä Chef, i trib mi zur arbet ah, belohnä mi au sälber mit emä bierli und säga au emol: hesch guet gmacht".. :grins:
 
Hoi zämä,
Sigi, jetzt klappt's....han halt öppädie e langi Leitig!
Han au no einä:

E Frau wünscht i dä Apothek Rattägift.D'Apothekri: Das chan i nöd so eifach gää!!
D'Frau zeigt es Föteli vo ihrem Maa.-Aaha, si händ es Rezäpt.....!!!!!!!

Liebä Gruess us em verrägnätä Süedä Margrit
 
Oben