Große SLB - Spendenaktion für pn apperel factory

Auch mein Danke an alle Spender, Ihr seid so klasse!
In diesen schweren Zeiten, die weltweit greifen und uns alle betreffen, hatte ich damit ehrlich gesagt nicht gerechnet und so freu mich umso mehr für Siri, Nadee und ihre pn apperel factory.
 
Möchte mich bei allen Spendern ganz ❤ lich bedanken...schreibe es morgen an die beiden...
Mit soviel habe ich auch nicht gerechnet....bin immer noch gfläscht das ihr alle zusammen soviel gespendet habt......Sage einfach danke, danke....
 
Zuletzt bearbeitet:
Das hat mir Siri geschrieben:

Dear srilanka bord ladies and gentlemen I would like to give our kindly thanks to who helped for our project and poor families life to live in this very difficult and hard time, thanks so much for everyone its was and is very grateful help for us and very appreciated, and special thanks for dear Claudia and mama Paula, very nice greeting all of families here and good health every one, all the best,
Thank, siri
 
Heute habe ich das Geld von Claudia bekommen und habe das Siri mitgeteilt...dann hat er mir das geschrieben:

Thank for all of them who helped us and thank for dear Claudia and dear mama for the great work to help us 🙏🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️🌹🌹🌹
 
Das Geld ist seid heute Nacht ungerwegs nach Sri Lanka....Siri hat mir das geschrieben:

90 swiss franc ( 18850 Rupies ) goes for credit for projects building, rest pay of salary those poor working women, thank you and pierre and board,
We have a storm, rain, flood, covid everything,
 
Gerade das von Siri bekommen:

Dear mama,
Thank you so much for your money and pierre and board money I received today, its was so great help, 🙏🙏🙏🙏
Country is closed till 7th June, wish you a very good health and nice day all the best for you, your siri
 
Oben